sobota, 27 maja 2017

LBA #10


Tym razem nominacja od Sunny Snowflake. Wiem, była już baaaaardzo dawno. Ale jak to mówią, lepiej późno niż później.
Lubie LBA bo to takie internetowe pele-mele :)


1. Książka w twardej czy miękkiej okładce?
Nie ma dla mnie to jakiegoś dużego znaczenia, chociaż książki w twardej oprawie czyta się troszkę wygodniej (rzadziej zamyka się sama z siebie).

2. Jaka jest najtaniej kupiona książka na Twojej półce?
Moja najtańsza książka jest jednocześnie moją jedną z ulubionych jest to: Po drugiej stronie nieba, a kupiłam ją za 50gr na pchlim targu. Akurat wracałam z kościoła ( w tamtych terenach pierwszy raz się modliłam) i patrzę starocie (lubię oglądać starocie), potem na zegarek "Hm.. do nauki jazdy jeszcze trochę czasu, to się przejdę". I tak trafiłam na stoisko z książkami. Zabawne, bo wzięłam ja myśląc, że będą jakieś motywy indiańskie (wtedy miałam na nich fazę). A tu SF! Super!

3. Twoje ulubione miejsce do czytania?
Łózko, dywan, autobus, uczelniana ławka...

4. Polecasz ludziom książki, czy to Tobie się je poleca?
Ja czasem polecę, ktoś poleci mi. :) Tak to jest w kręgach ludzi czytających.

5. Jaka jest według Ciebie najładniej wydana książka.
Listy starego diabła do młodego. 


6. Czy jest bohater, którego wiele osób lubi, a Ty nie znosisz?
Nie znoszę Katniss Everdin. Przypadkowy bohater, jeśli coś robiła to pod wpływem impulsu lub nieświadomie. Była wojenną modelką, twarzą za którą mieli ginąć inni i tyle. Przypadkiem rozpętała wojnę.

7. Wolisz gdy główna postać jest mężczyzną czy kobietą?
Może być nawet robotem :P

8. Wolisz narrację pierwszoosobową czy trzecioosobową?
Pierwszoosobową.

9. Czy nakłoniłeś kiedyś kogoś do czytania?
Do stałego czytania może nie, ale do sięgnięcia po jakąś książkę to tak :)

10. Czy zwracasz dużą uwagę na stan i wygląd książki?
Najważniejszym dla mnie jest by książka miała wszystkie kartki.

11. Czemu akurat czytanie?
Nie umiem pisać książek, to je czytam :)


Teraz czas na MOJE pytania! Uwielbiam pytać :D !!!

⋆Fanem jakiej książki/serii jesteś? Czy jest coś po czym rozpoznajesz innych jej fanów?
⋆Jakie hobby ci się podoba (niekoniecznie musisz je robić)? 
⋆Lądujesz na obcej planecie, jaka ona jest?
⋆Podaj jak najwięcej tytułów książek z literami "A" i "O".
⋆Czym jest dla ciebie wolność?
Z której książki wizja przyszłości najbardziej ci się podoba?
⋆Otwórz książkę, którą teraz czytasz kolejno na stronach 78, 33, 15, 49, 51 i przeczytaj 8 słowo na każdej z tych stron. Co ci wyszło? (do liczenia obowiązują wszystkie: z, a, na... itd.)
Co cię drażni w (nawiedzonych) książkoholikach?
Jest książka, która ma szerokie grono wielbicieli, a ty jej po prostu nie znosisz? 
⋆Co byś zrobił gdyby stary czarodziej zaproponował ci podróż?
Podaj jeden powód przez który czytasz książki.


Nominowani:
Rose M i Tom21w - Moc recenzji
Kremciowata  - Pomiędzy wersami
Rico - Świat Rico
Filip - Filip w Labiryncie Książek
Pewna Książkoholiczka - Z nosem w książkach
Monnybooks - blog o książkach i nie tylko
Justynka Dz - Recenzje Nadine
Aoi Akuma - Królowa Książek 
Domson - Domson Czyta
Desia - Desia Czyta

3 komentarze:

  1. Też uważam, że listy starego diabła do młodego są pięknie wydane. Oczywiście te ze zdjęcia :) Cudowne rysunki są w środku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, kiedy zadawałam te pytania byłam jeszcze zwolenniczką miękkich okładek, już tyle się zmieniło. 50 gr to wyczyn! Czasem nawet za takie grosze można zgarnąć świetną książkę, choć u mnie najtańsza kosztowała (aż!) 5zł. Świetne pytania, aż żałuję, że sama nie zostałam nominowana. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. 50 gr? Ja niestety nie kupuję po pchlich targach - nie mam do tego talentu, bo zazwyczaj zero widzę.
    I zdecydowanie wole książki w twardej oprawie. Ich jedynym minusem jest wyższa cena, a tak poza tym widzę same plusy :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń