sobota, 8 kwietnia 2017

Co dziś czytacie?


Co dziś czytacie? 
U mnie dzisiaj trzecia część Star Carrier: Otchłań! Czyli trochę buszuję po kosmosie próbując odkryć zagadkę: kim są S'hdaar. Oraz jak z nimi walczyć. W przerwach ciągle Kontkt, w którym właśnie odczytano interesujące fale, które być może są wysyłane przez pozaziemskie istoty inteligentne. A ty? Gdzie dziś wędrujesz dzięki książce? Czekam na wasze komentarze! :D


Ps. Zapraszam na mojego instagrama (@zajeczanora). 
Jestem tam od niedawna więc z chęcią poznam wasze instagramy, by móc was tam obserwować :) Piszcie nazwy w komentarzach. 

10 komentarzy:

  1. Mam w planach skończyć Czterdzieści i cztery Krzysztofa Piskorskiego, ale od samego rana jestem bardzo senna, więc drzemka może wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aktualnie jestem w trakcie pięciu książek, ale dziś planuję zabrać się za jedną, "Chłopak na zastępstwo" Kasie West, który trafiła do mnie dzięki Book Tourowi, także książka ta ma pierwszeństwo. :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzisiaj nie czytam nic,bo nie bardzo mam ostatnio czas na czytanie książek beletrystycznych. Kończę studia i mam w związku z nimi sporo roboty.
    Pozdrawiam i do siebie zapraszam: http://www.szeptyduszy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. "Cukiernia pod Amorem" - kompletnie nie moje klimaty i nie wiem co się dzieje, ale obiecałam koleżance, która dla mnie przeczytała "Zwiadowców" :")

    OdpowiedzUsuń
  5. Obecnie czytam jeden z podręczników do Hogwartu, czyli "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć" oraz "Onyks" :D Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytam "Grom i szkwał" :D
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wczoraj w nocy skończyłam "Królestwo kanciarzy" <3 Leigh Bardugo i jak na razie nie mogę się pozbierać po lekturze. Ta książka była tak cudowna, że "Bez winy", które próbuję teraz czytać, wydaje mi się mocno przeciętne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopiero skończyłam IV część "Finale" z Serii "Szeptem", a czeka na mnie "Dziewczyna z pociągu"

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dzisiaj zaczęłam i skończyłam "Legion" Sandersona, a poza tym jestem w trakcie "Północ-Południe" Wegnera :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie "Cienie Barcelony" na tapecie ;)

    OdpowiedzUsuń