wtorek, 29 listopada 2016

Konkurs (zakończony)

Cześć! Tydzień z Lewisem trwa, dziś mam dla was kolejny konkurs!



Tym razem do wygrania jest książka: Przewodnik po Świecie Narnii - Andrea Monda i Paola Gulisano.

Wszystko co musisz zrobić to w komentarzu odpowiedzieć na pytanie:

Którego bohatera Narnii chciałbyś spotkać i dlaczego? 

Masz czas do 5.12.2016.

Biorąc udział w konkursie akceptujesz regulamin.
Regulamin

EDIT:
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Wasze pomysły jak i uzasadnienia były fantastyczne.
Z przyjemnością ogłaszam, że zwycięzcą jest:
Małgosia Xxookds
Gratuluję!

Proszę w wiadomości prywatnej podać tytuł wygranej książki wraz z adresem do wysyłki ;)

8 komentarzy:

  1. Ja zawsze marzyłam, żeby spotkać Aslana... Przytulić się do Jego grzywy. Już jako dziecko o tym mówiłam ;) Teraz też moją odpowiedzią byłby Aslan, chociaż z nieco innych powodów. Oczywiście, wciąż chętnie potuliłabym tą gęstą grzywę, ale bardziej chciałabym z nim po prostu porozmawiać o wszystkim, co mi tam w duszy gra.

    OdpowiedzUsuń
  2. z Aslanem by zrozumieć jak chronić światy przed złem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałbym spotkać Łucję. Bo mogłaby to być wspaniała rozmowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie będę tu pisać, że chciałabym spotkać rodzeństwo, czy Aslana. (Charaktery rodzeństwa znam bardzo dobrze, a z Aslanem każdy przecież kiedyś się spotka.)
    Za to marzę o rozmowie z profesorem Kirke. Jak łatwo wywnioskować jest uosobieniem Lewisa w Narnii. Chyba dlatego też Diggory jest dla mnie tak bliski. Geniusz, logiczne myślenie i umiejętność okazywania swoich uczuć przez Lewisa stworzyły tak niezwykłe światy i wiele pełnokrwistych bohaterów.
    Podsumowując, chciałabym spotkać się z Diggorym Kirke i mieć możliwość poznać tak wielki geniusz oraz, co najważniejsze, tą cudowną duszę. :)
    Anna Krochmal

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym miała taką możliwość chciałabym spotkać Piotra.
    Odkąd pamiętam podziwiałam go za inteligencję oraz odwagę. Chciałabym dowiedzieć się co czuł gdy uratował życie siostrze. Czy ani przez chwilę nie zawahał się nad tym co powinien zrobić? Nie bał się o własne życie? Jak to możliwe, że tak ogromna sława jaką zyskał ani trochę go nie zmieniła.
    Może zdradziłby mi przepis, jak przy okrucieństwie świata pozostać dobrym człowiekiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję wygranej :D W wiadomości prywatnej proszę przesłać dane do wysyłki.

      Usuń
  6. O! widze, ze konkursem zakonczylas dzialalnosc. :D dzieki, tak lepiej

    OdpowiedzUsuń