piątek, 14 października 2016

Trzymaj niusy! - wydarzenia


Dobrymi informacjami trzeba się dzielić, więc mam dla was kilka fajnych niusów o wydarzeniach i moich i cudzych. Ode mnie coś dla lubiących literaturę, a od innych coś innego :) 

Zacznę od moich własnych wydarzeń. Ci co śledzą mnie na facebooku mogli się już o nich dowiedzieć :) 


Pierwsze z proponowanych wydarzeń będzie miało miejsce 25 października 2016 roku. Odbędzie się wtedy Zajęcza Dyskusja. O czym będziemy dyskutować? Oczywiście o książce. Jednej jedynej i ze spojlerami (chociaż czy można spojlerować gdy wszyscy znają treść? Jest to pierwsza taka dyskusja dlatego pozwoliłam uczestnikom wydarzenia wziąć udział w wyborze książki. Dokładnie teraz, gdy to czytasz, trwa głosowanie wśród wybranych pięciu pozycji. 
Jeśli nie masz co robić w ostatni wtorek października to zapraszam do pogadania :) 
Chętnych zapraszam TUTAJ


Drugie wydarzenie to trochę większe przedsięwzięcie. Nosi tytuł: Tydzień z Lewisem. Odbędzie się ono od 23.11 - 29.11.2016 roku. Jak można się domyśleć głównym tematem tych siedmiu dni będzie Clive Staples Lewis, autor serii Opowieści z Narnii. Na wydarzeniu będą się pojawiać artykuły o nim, gry, zabawy, dyskusje, no i oczywiście KONKURSY. Jeśli chcesz poznać trochę bliżej tego autora lub po prostu zgarnąć fajną nagrodę albo rozwiązywać zagadki to to wydarzenie jest dla ciebie!
Wydarzenie przygotowuję z pomocą Weroniki i Moniki :) 
Chętnych zapraszam TUTAJ


Mówią, że tyle jesteś wart ile dajesz z siebie innym. Myślę, że Agata wzięła sobie do serca te słowa i stworzyła akcję o nazwie Blogerzy dzieciom z domu dziecka. To już druga edycja tego charytatywnego wydarzenia. Nie polega ona na zbieraniu pieniędzy a dzieleniem się sobą w Święta bożego narodzenia. Wysłanie kartki, rysunku, uszytego własnoręcznie misia, ciepłego słowa. To nic nie kosztuje, a daje radość innym. Agata chce robić coś dla innych, a ty? To jak, przyłączycie się do niej?
Chętnych zapraszam TUTAJ

Co myślicie o takich akcjach? Koniecznie dajcie znać w komentarzu jeśli znacie jakieś dobre wydarzenia, a może sami coś organizujecie? Może jakieś wyzwanie książkowe?

12 komentarzy:

  1. Na pewno wezmę udział w wydarzeniu mojej imienniczki :D Chciałabym też w Tygodniu z Lewisem, ale wtedy będę miała próbne matury. No cóż, mówi się trudno i żyje dalej.
    Uwielbiam akcje książkowe, chociaż sama nie biorę w nich zbytnio udziału to i tak uważam, że są dobre bo zrzeszają czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią wezmę udział w tygodniu z panem Lewisem, akurat czytam Jego książki! Buzziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wezmę udział w Zajęczej Dyskusji, lubię takie akcje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe akcje, zwłaszcza ta dla dzieci z domu dziecka. Taki miły gest może dla nas być czymś zupełnie małym, a dla takiego dziecka może być bardzo ważny, zwłaszcza w takim okresie jak święta, kiedy najbardziej brakuje rodziny. ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, nominowałam Cię do LBA. Więcej informacji tutaj: http://sunny-snowflake.blogspot.com/2016/10/liebster-blog-award-2.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe akcje zwłaszcza ta ostatnia, miło dowiedzieć się o czymś tak fajnym :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie wiedziałam, że blogerzy są tak zaangażowani w działalność charytatywną ;) Już lecę zapoznać się z ostatnią akcją.
    Pozdrawiam!
    Fan of books :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to nie jedna taka działalność :) Dzisiaj, rzuciła mi się w oczy kolejna na którejś z grup facebookowych.

      Usuń
  9. Kurczę, niestety pomimo chęci nie udało mi się wziąć udziału w dyskusji - kiedy rozmawialiście ja starałam się jakoś wydostać się spod stosu pracy domowej :(
    Jednak mam nadzieję, że czas pozwoli mi na zaangażowanie się w tydzień z Lewisem. Czytałam w dzieciństwie "Opowieści z Narnii" (Kaspian to nadal mój crush), więc mam nadzieję, że nadal coś z nich pamiętam poza ogólnikowymi faktami. ;)
    W akcji charytatywnej nie jestem pewna czy wezmę udział, jednak biorę udział już w innej akcji pomocy konkretnemu domu dziecka i wsparcia dzieci przed świętami. :)
    Dobrze zebrać tak takie akcje w jeden post. Pozdrawiam Cię cieplutko ❤
    Ola aka Zaczytana Iadala

    OdpowiedzUsuń