poniedziałek, 3 października 2016

7 cytatów, które nie zmienią twojego życia

7 cytatów, które nie zmienią twojego życia

Spokojnie, te cytaty nie powinny zmusić cię to zmiany życia. Możesz spokojnie czytać i o nich zapomnieć :)



#1
Andrzej Pilipiuk Trucizna

#2
Terry Pratchett Nacja

#3
Pierwsze uderzanie

#4
Sabina Jakubowska Dom na wschodniej

#5
James Dashner Więzień Labiryntu

#6
Terry Pratchett Nacja

#7
Andrzej Pilipiuk Homo bimbrownikus

Który z nich najbardziej przypadł wam do gustu?

Jakie wy dorzucilibyście jeszcze cytaty, które nie zmienią niczyjego życia. Koniecznie piszcie w komentarzach, a może pojawią się w kolejnej odsłonie :)

12 komentarzy:

  1. Haha, dobry pomysł na serię XD
    No nieźle. Faktycznie nie zmieniły mojego życia. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam to zdanie z "Więźnia Labiryntu". nadal, a tak bardzo chciała zapomnieć :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten cytat z "Więźnia labiryntu" mnie rozśmieszył :D
    Fajny post, taki na luzie ^^
    Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez więźnia labiryntu będę miała ponownie koszmary. Ten akurat zmieni moje życie bo się nie wyśpię. Genialne cytaty i pomysł!
    Pozdrawiam, pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O luju, ten cytat z Więźnia xDDD
    No i wszystkie cytaty o zombie to cudo, c'nie <3
    I tak tylko powiem, że cytat: "Dla Dirka dowolne stworzenie będące wampirem stawało się niesamowite - no, chyba że tym stworzeniem był jakiś zakochany chłopak, biegający po lesie bez koszuli" - również nie zmieni Twojego życia, no ale ostatnio go po prostu wielbię pod niebiosa xDDD
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, również nie zmienił mojego życia :D a jest super.

      Usuń
  6. Chyba wszystkie zrobiły wrażenie, ale na mnie najbardziej chyba o kwiatach i prezerwatywach, a także ostatnie xD

    OdpowiedzUsuń
  7. :D rewelacyjne cytaty. Moje życie trochę zmieniły, bo wywołały salwy smiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnym cytatem z Więźnia labiryntu przypomniałaś mi o tym by w końcu wypożyczyc/zakupić i przeczytać tę książke, bo ekranizacja była genialna <3


    http://to-i-owo-nietypowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. No, ciekawie hahaha! :D
    Z humorem! :D
    Ludzie, którzy umieją mieć taki dystans do siebie, są świetni.

    Pozdrawiam gorąco!
    Izzy z Heavy Books

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście - życia być może nie zmienią, ale uśmiech na twarzy wywołają. :)
    Fajny, luźny post. ;)
    Całusy ❤
    Ola aka Zaczytana Iadala

    OdpowiedzUsuń