środa, 3 sierpnia 2016

Mój pierwszy raz: Podsumowane #1

Trwa już trzeci tydzień wyzwania: Mój pierwszy raz, w którym opowiadacie swoje początki z literaturą, więc czas na małe podsumowanie tego jak Wam idzie!


Na początek trochę statystyk:
Do tej pory udział zgłosiło: 26 osób
Swoją historię opowiedziało, w ciągu tych dwóch pierwszych tygodni: 10 osób.

Idzie wam całkiem nieźle :)


Świetnie się bawiłam czytając wasze historie, a wielu z nich znalazłam swoje własne odbicie. Często powodem czytania była mama, tata, brat próbujący pozbyć się natręta, Eragon, Potter... Nie wszyscy pokochali czytanie od razu, a niektórzy kilkakrotnie wracali do tej czynności. Jest wiele dróg do literatury i możecie o nich poczytać tutaj:

                       

Nie mogę się doczekać kolejnych waszych historii! Zgłaszajcie się w wydarzeniu, piszcie swoje historie na blogach, vlogach i w komentarzach :)

Wyzwanie trwa do 25 września! 

Jadwiga

29 komentarzy:

  1. Pięknie to wszystko podsumowałaś! Aż miło słuchać i czytać. :)

    Pozdrawiam cieplutko :**
    Czytanie Naszym Życiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się spodobało i że Twoja historia miała w tym udział :)

      Usuń
  2. Super! Ja w najbliższych dniach zabiorę się a własną historię. :)
    Pozdrawiam
    Dominika z booksofsouls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. SAMO DNO! I TEN ZALOSNY FILM... MASAKRA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie każe Ci tu zaglądać, oglądać i czytać ;)

      Usuń
    2. Dokładnie :) Moim zdaniem wpis i film całkiem spoko. I świetnie zebrane wszystkie historie.

      Usuń
    3. tylko prawde napisalam. to wogule nie jest dobre. mam prawo wyrarzac wlasne zdanie!!!

      Usuń
    4. Skoro tak Cię to znudziło, to polecam lekturę słownika ortograficznego. Przydałoby Ci się.

      Usuń
    5. Domi nika zdaję sobie sprawę, że film nie nadaje się do nominacji oskarowych. Jednak gdy krytykujesz proszę o podanie przykładu co dokładnie jest nie tak. Zawsze można coś zmienić :)

      Usuń
    6. Moja droga imienniczko, skoro chcesz wyrażać własne zdanie to może najpierw sprawdź jak poprawnie powinno się to robić ;) Polecam zajrzeć do słownika.

      Usuń
  4. Świetne podsumowanie! Za niedługo będzie moja historia, może cię zaskoczy :)
    Tak super podsumowujesz, że aż chce się dzielić swoją historią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm muszę zabrać się za własną historię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne i ciekawe wyzwanie! Niedawno dostałam Twojego maila i postanowiłam, że również chętnie wezmę w nim udział. Za kilka dni pewnie opublikuję już cały tekst :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O, super podsumowanie! :D Podoba mi się strasznie Twoja akcja, jednak sama raczej na razie nie wezmę udziału, ale śledzę blogu, na których pojawiały się teksty, są świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się, że ci się podoba. Historie są na prawdę rewelacyjne :)

      Usuń
  8. Świetne podsumowanie, szkoda że nie wzięłam udziału, ale zupełnie o tym zapomniałam a potem pojechałam na wakacje :/
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas jest do 25 września :) Więc możesz jeszcze wziąć udział :)

      Usuń
  9. To jest świetne! :D
    Rozpierniczasz system taką akcją! ♥♥♥
    Nic, tylko bym czytała i czytała te historie...

    Pozdrawiam Cię gorąco,
    Isabelle West z Heavy Books (u mnie małe zmiany)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są niesamowite, prawda? Też uwielbiam je czytać.

      Usuń
  10. Ooo jaka świetna akcja! Muszę się w nią zagłębić jak znajdę chwilę :)
    Zapraszam na konkurs, w którym do wygrania 3 książki:
    http://onlybooks-jdb.blogspot.com/2016/08/konkursowy-sierpien-part-1.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Akcja niesamowita:) oglądam filmy z zapałem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominowałam Cie do tagu, jakbyś miała czas i ochotę to wpadaj.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oby przybywało nas coraz więcej, bo akcja jak najbardziej przyjemna :D

    P.S. Jeśli Ci to nie przeszkadza, to z przyjemnością nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)
    http://czarnympiorempisane.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-award-2016.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację i również mam nadzieję że będzie nas coraz więcej :)

      Usuń
  14. I ja dołączam swoją historię. :)

    http://porozmawiajmy-o-ksiazkach.blogspot.com/2016/08/wyzwanie-moj-pierwszy-raz.html

    OdpowiedzUsuń