niedziela, 17 lipca 2016

LBA #3

Coś do przeczytania, dziękuję Ci za nominację. To bardzo miłe widzieć swoją nazwę w nominowanych:) 



Lubisz zwierzęta? Masz jakiegoś pupila?
Uwielbiam kochaniutkie kotki :) Mam dwa koty i dwa psy.


Co jest według Ciebie wyznacznikiem dobrej powieści?
Książki to przygoda, a w przygodach jest najważniejsze: świetni ludzie i piękne widoki. 

Oglądasz seriale? Jakie?
Oglądam the 100 i Doktora Who.

Byłaś kiedykolwiek za granicą? W jakim kraju?
Byłam na Słowacji i w Anglii (i przejazdem w innych krajach, by dostać się do Anglii :P )

Jaki jest twój ulubiony autor? Za co go lubisz?
Uwielbiam Dorotę Terakowską i Ursulę Le Guin. Tę pierwszą za to że każda jej książka jest inna, i równie ciekawa. Jej przygód się nie zapomina, zwłaszcza tych z Kotykiem. A Ursulę za Jesteśmy Snem, genialna powieść, krótka powieść, opowiadająca o człowieku, który zmieniał świat snami. Na prawdę! Co mu się śniło to była prawda, jego lekarz to wykorzystał...

Ktoś ukradł Ci Twoją ulubioną książkę. Co robisz?
Może złodziejowi się spodoba czytanie? Kto wie? 

Której książce najchętniej zmieniłabyś tytuł bo np. jest nieadekwatny do treści?
Żadnej. Tytuł to tytuł. 

Jaka książka sprawiła, że przekonałaś się do jakiegoś gatunku?
Nie zamykam się na żaden gatunek, ale do kryminałów jeszcze nic mnie nie przekonało. 

Jakie jest Twoje zdanie na temat tatuaży? Masz jakiś?
Nie mam tatuażu. Moje zdanie na ten temat: Rób co chcesz. 

Masz jakiegoś książkowego chłopaka? Kto to jest?
Nie mam. Chociaż nie przeczę, że nie miałam literackiej miłości :)

Jakie znasz języki?
Narodowy i trochę nie narodowych :)

Jaka książka zmieniła Twoje życie? W jaki sposób?
Nie ma książki, która zmieniła by moje życie, bardziej nastawienie do niego. Taką książką były Igrzyska Śmierci, które uświadomiły mi jak dużo posiadam.

Jaki jest twój ulubiony kolor?
Żółty i pomarańczowy



Teraz czas na moje pytania!

✈ Twój ulubiony gatunek literacki? 
✈ Lądujesz na obcej planecie, jaka ona jest?
✈ Najcieńsza książka jaką posiadasz.
✈ Ostatnio najczęściej słuchana piosenka.
✈ Sięgasz po książki wydane w zeszłym stuleciu?
✈ Pewien uczony może przekazać Ci umiejętności jednego z fikcyjnych bohaterów (literackich, filmowych, komiksowych... itp) Umiejętności jakiego bohatera chciałabyś/ chciałbyś posiadać?
✈ Najzabawniejszy, twoim zdaniem, cytat to? 
✈ W jakim uniwersum chciałbyś zamieszkać?
Co zrobiłbyś z pustą kartką A4?
✈ Dostałeś tajną mapę, która wskazuje drogę do wrót do innego wymiaru. Gdzie według mapy one się znajdują?
✈ Czym jest dla Ciebie wolność?

Nominowani to:


Czekam na wasze odpowiedzi! 
Na koniec zapraszam na wyzwanie: Tutaj :) 

26 komentarzy:

  1. Dzięki za nominację. Odpowiem w najbliższych dniach. ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam z niecierpliwością :)

      Usuń
    2. Już jest :)
      http://swiat-bibliofila.blogspot.com/2016/07/liebster-blog-award-7-nominacja-od.html

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację <3
    Odpowiedzi najprawdopodobniej we wtorek ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz wspaniałego kocura. Ja też uwielbiam koty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      To akurat kot internetowy. Mój też rudy, ale nie lubi zdjęć :(

      Usuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację :) Postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :) Pozdrawiam, Belikov.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam koty <3
    Pozdrawiam cieplutko :)
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za nominację! Postaram się na wszystkie pytania odpowiedzieć tak szybko, jak to będzie możliwe :)

    Pozdrawiam,

    Dumna

    dumna-i-uprzedzona.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć :) też Cię nominowałam do LBA ;) będzie mi miło, jeśli odpowiesz na pytania :) pozdrawiam :)
    https://reading-mylove.blogspot.com/2016/07/lba-3.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nominację :) Myślę, że niedługo postaram się odpowiedzieć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny tag ;)
    Książek Doroty Terakowskiej nie lubię. ;/ Czytałam ''Córkę czarownic'' jako lekturę szkolną i po prostu nienawidzę tej powieści.
    Pozdrawiam! ;*
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córka czarownic może zrazić, polecam "Tam gdzie spadają Anioły" oraz "W krainie Kota" :) Są lepsze na początek :)

      Usuń
  10. Dziękuję za nominację ;) Postaram się w tym tygodniu na nią odpowiedzieć ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. The 100 oglądałam, ale trochę mi się znudziło. Może jeszcze do niego wrócę, bo na pewno nie był zły. Również nie mam nic do tatuaży oraz osób, które się na nie decydują, ale sama podziękuję ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy ten kociak jest Twój? Bo przyznam, że wygląda cudownie *.*
    Buziaki, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej jest internetowy, mój jest rudy ale nie lubi zdjęć :)

      Usuń
  13. Dziękuje za nominację ;) Już odpowiedziałam na wszystkie pytania ;) Jeśli ciekawią Cię odpowiedzi to zapraszam.
    http://swiatrico.blogspot.com/2016/07/za-nominacje-dziekuje-jadwidze-z-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne odpowiedzi.
    Pozdrawiam
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. A ode mnie kolejna nominacja :D http://intheheavenofbooks.blogspot.com/2016/07/liebster-blog-award-1.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej :P Nie wiem gdzie u Ciebie to zamieścić, więc napiszę tutaj:
    Nominowałam cię do LBA, mam nadzieję, że odpowiesz :)
    https://doinnego.blogspot.com/2016/07/czesc-kochani-jako-ze-kac-ksiazkowy.html
    Pozdrawiam!
    Q.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej! To już kolejna :) Wkrótce odpowiem na wszystkie :D

      Usuń