poniedziałek, 4 lipca 2016

Co tam słychać w Internecie #3

Cześć! Dziś przed tobą dwa blogi które chcę ci polecić :)




Biblioteczka na poddaszu

Blog prowadzi Karolina, miłośniczka książek i siatkówki. Na swoim blogu przedstawia recenzje przeczytanych książek, nowości wydawnicze, trochę tagów. Muszę ci powiedzieć, że Karolina zachęciła mnie do przeczytania już nie jednej książki. Mam nadzieję że i ciebie zachęci. Od dzisiaj Karolina bierze udział w bookathonie 7 kategorii, 7 książek, 7 dni. Będzie się działo :) Trzymam kciuki by wyzwanie się udało!

Belikov Book Blog

Blog Daniela Bielińskiego. Znalazłam go szukając interesującego tagu, bo chciałam spróbować zrobić coś takiego u siebie na blogu. Tak trafiłam na jego bloga i Mroźny TAG. Co nam prezentuje Daniel? Oczywiście to co każdy bloger książkowy: recenzje. Oprócz tego relacje z wydarzeń książkowych czy polecane przez siebie filmy, książki oraz TAGi, dużo tagów :)

11 komentarzy:

  1. Fajne zestawienie.
    Zapraszam do siebie:
    http://zatraceniwkartkach.blogspot.com/

    Pozdrawiam ciepło,
    Domi

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, chętnie spojrzę na blogi :). Szczególnie blog Karoliny mnie zachęcił!
    Pozdrawiam.

    #SadisticWriter
    http://zniewolone-trescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez zaglądam do Biblioteczki na poddaszu. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak miło widzieć i czytać i w poście i tu w komentarzach, że ktoś poleca mojego bloga! To po prostu ach motywuje do dalszej pracy.
    Dziękuję, za możliwość wzięcia udziału w konkursie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się cieszę, że mogłam go poznać :)

      Usuń
  5. Ja też często odwiedzam bloga Karoliny. W fajny sposób pisze ona o książkach i skutecznie do nich zachęca. :) Polecam!
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych blogów, ale chętnie je odwiedzę! :)
    Pozdrawiam
    Dominika z booksofsouls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie zajrzę na te blogi ;)
    Pozdrawiam!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam tę dwójkę! Są świetni!
    Pozdrawiam Cię gorąco i zapraszam do mnie na post typowo tematyczny,
    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń