sobota, 7 maja 2016

Niespodzianka! Mini konkurs :) (Zakończony)

Hejka! Trochę nas na moim blogu już się nazbierało. Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa i bardzo wam za to dziękuję, że tu jesteście.

Mam dla was małą niespodziankę. Taki w sumie mini konkurs :)
Co można wygrać? Post gościnny na moim blogu! Oraz miejsce w cyklu: "Co tam słychać w Internecie", który mieliście szansę już czytać tu i tu.




Konkurs ma miejsce i tu i na moim facebooku 
Co trzeba zrobić?

1. Obserwować bloga (https://www.bibliotekazajeczanora.blogspot.com) oraz pod tym postem zostawić link do swojego bloga i krótko opisać co na swoim blogu wyprawiasz :)
2. Polubić stronę facebookową (https://www.facebook.com/zajeczanora/) oraz pod postem tam umieszczonym zostawić link do swojego bloga i krótko opisać co na swoim blogu wyprawiasz :)

Wystarczy wybrać opcję 1 lub 2.

Z pośród waszych zgłoszeń wybiorę:
- jedno zgłoszenie z Facebooka i jedno z bloga. Te dwie osoby będą mogły napisać na moim blogu post gościnny:)
- po dwa blogi z Facebooka i bloga, które sama umieszczę w kolejnych odcinkach "Co tam słychać w Internecie... "

Regulamin jakby coś było niejasne
1. Organizatorem konkursu jestem ja: Jadwiga, autorka bloga Zajęcza Nora
2. Aby wziąć udział w konkursie musisz:
a. Zaobserwować mój blog lub moją stronę facebookową.
b. Dodać komentarz pod odpowiednim postem wraz z linkiem do bloga i jego krótkim opisem.
3. Zgłaszać można się od ukazania się posta do 14.05.2016r do godziny 23:59.
4. Osoby, które wygrają post gościnny proszę o kontakt do 6 dni od ogłoszenia wyników. Jeśli do tego czasu się nie skontaktuje nagrodę odbierze ktoś inny.
5. Wyniki zostaną ogłoszone na blogu i facebooku do 7 dni od zakończenia konkursu.
6. Wygrywa sześć osób.
7. Nagrodami w konkursie są:
   - 2x post gościnny na moim blogu
   - 4x miejsce w cyklu "Co tam słychać w Internecie... "
8. Dodatkowo na swojego bloga można dodać banner konkursowy z odniesieniem do posta konkursowego.



Zapraszam do zgłaszania :) Macie szanse zostać autorami dwóch postów na moim blogu. 

18 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy konkurs :) Co ja tam na swoim blogu wyprawiam? Wszystko od recenzji aż po tag i inne posty. Zajrzyj, a się dowiesz. XD
    Buziaki :*
    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na moim blogu wyrażam swoje głęboko skrywane uczucia dotyczące literatury :) Ze względu na to, że został on niedawno założony nie ma jeszcze dużo postów. Jednak już można znaleźć tagi i recenzje.
    Zapraszam serdecznie!
    http://olsonsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Udziału niestety nie wezmę, ale życzę wszystkim uczestnikom powodzenia i miłej zabawy! :)
    Bloga dodaję do obserwowanych, na pewno częściej tu będę zaglądać. :)
    Pozdrawiam i zapraszam też do siebie:
    www.maagia-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na swoim blogu przedstawiam recenzje powieści,które wywarły na mnie duży wpływ. Najczęściej są to nowości wydawnicze. Dopiero zaczynam,więc recenzji jest niewiele. Niedługo na moim blogu zaczną pojawiać się wywiady z autorami książek oraz zakładka z nowościami,które chcę przeczytać. Powoli staram się rozwijać swojego bloga oraz stronę. Witam wszystkich. Zachęcam do polubienia mojej strony www.facebook.com/ksiazkowyswiatmoniki oraz na bloga http://ksiazkowyswiatmoniki.blogspot.com/ Dopiero zaczynam :)Zapraszam do odwiedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co ja wyprawiam na swoim blogu? Piszę swoje odczucia po przeczytanych książkach ;) Od niedawna również z Claudią z Zaczytana przeprowadzamy wywiady z pisarzami ;)

    Pozdrawiam,
    Czytaninka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się zgłaszam i obserwuję. Co robię u siebie? Mój blog to blog z własnoręcznie robionymi rzeczami. Biżuterią, kartkami o ostatnio to nawet rysunki :) A mój blog to: Pudełko w piwnicy

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuje bloga jako Biblioteczka na poddaszu :)
    Co robię u siebie? To wariacje na temat... książek! Tego co w nich najbardziej mnie urzekło oraz tego co sprawiło, że książka nie zasługiwała na dodanie do listy ulubionych. Do swoich recenzji dodaję na końcu "Jedno słowo", które określa całą książkę oraz "Dźwięki z okładki" czyli piosenkę, która kojarzy mi się z książką, bądź towarzyszyła mi podczas czytania książki.
    Z dnia na dzień, pojawia się coś innego. Book haul czy "Luźna gadka" to też części, które tworzą całość w postaci bloga-"Biblioteczka na poddaszu".

    http://biblioteczka-na-poddaszu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. U siebie piszę przede wszystkim o literaturze. Co jakiś czas dodaję również recenzje filmów bądź seriali, od czasu do czasu publikuję swój autorski cykl Subiektywnie. Niedawno postanowiłam również od czasu do czasu wypowiedzieć się o samej blogsferze i blogerach - pierwszy post na ten temat można już znaleźć na blogu ;)
    Pozdrawiam,
    Kochamy Książki

    OdpowiedzUsuń
  10. Tu jest mój internetowy kącik ---> mojfioletowykacik.blogspot.com
    Piszę tam głównie o życiu, przemyślenia. Znajdą się tam jeszcze tagi, może polecę parę rzeczy. O literzaturze nie ma zbyt dużo, ale planuję dodać kilka postów około książkowych ;)
    Pozdrawiam, Martyna

    OdpowiedzUsuń
  11. Oto link :') http://belikovbookblog.blogspot.com/

    Na blogu przeważa literatura w każdej formie - książki, mangi, TAGi, zestawienia, pogadanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hey! :*
    Mój blog powstał z myślą o dzieleniu się z innymi moimi opiniami o książkach, więc w głównej mierze zamieszczam na nim recenzje. Oprócz tego, możesz na nim znaleźć posty z wywiadami, TAGi, TOP7... oraz 'Nie taki vloger straszny...' :D Będzie mi miło jeśli rzucisz na niego okiem ;)
    Pozdrawiam ciepło!
    Debby
    myslamipisane.blogspot.com
    ps. obserwuję jako Pisane Myślami

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie. Mój blog powstał z miłości do literatury, choć życiowe doświadczenie i liczne zainteresowania sprawiły, że można tam znaleźć również relacje z podróży i słodkie desery oraz szczyptę domowego ogniska ...
    Adres bloga: www.qulturaslowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł na konkurs, życzę powodzenia wszystkim i będę trzymać kciuki!
    Pozdrawiam serdecznie i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł!
    Ok, teraz powinnam przedstawić to co wyprawiam na blogu. Cóż piszę recenzję książek, rozmawiam z ludźmi, przeprowadzam wywiady, konkursy, robię tagi, zapowiedzi miesiąca, serię postów Kac Książkowy... Wiele by wymieniać. Wiem, że trochę się chwalę, ale dostawałam już maile z zapytaniem jak mi się to wszystko udaje, przecież zaraz skończę 15 lat i w tym wieku to sukces. Ja uważam, że większego sukcesu nie ma. Po prostu robię to co lubię najbardziej. Czytam i mogę się tym dzielić z innymi. Od niedawna działa fanpage tak, żeby każdy miał jakąą możliwość poznania mojego bloga.
    Zapraszam!
    http://zatraceniwkartkach.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/Zatraceni-w-Kartkach-202700696788472/timeline?ref=page_internal

    OdpowiedzUsuń
  16. Hah, ciekawe pytanie. Ja na moim blogu nic nie wyprawiam! Ja tam czaruję! Tak, dokładnie to czaruję interesujące posty książkowe, np. recenzje, tagi itp. Ale zdarza mi się czasem wyczarować jakieś opowiadanie, czy też nowe inspiracje dla innych. Uwielbiam to robić! Pisanie sprawia mi ogromną przyjemność i idzie mi to w miarę lekko. :) Ale jeśli już jesteśmy przy wyprawianiu, to czasem szepnie się jakiś żarcik, ironiczną uwagę, ale tylko po to, aby rozładować napięcie.
    Zapraszam!
    http://moment-for-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się :)
    Co wyprawiam na blogu? To co mi się podoba, lubię mówić ludziom gdzie byłam i co widziałam, założyłam bloga by mieć co robić. Kocham muzykę i dzielę się tym z innymi. Oprócz tego daję trochę inspiracji innym poprzez znalezione zdjęcia i filmy:) Blog piszę z radością, która mam nadzieję przekazuje innym :D
    Mój blog: http://ontheothersideofstars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń