wtorek, 3 maja 2016

Co tam słychać w internecie #2

Cześć! To już drugi post o naszych internetowych polecanych stronach/blogach. Nie przeciągając, zaczynamy!

Kolejność jak zwykle przypadkowa.


 Migawki 

Pola Dusza to fascynująca młoda dziewczyna. Pokazuje nam swoje życie i swoją cudowną pasję... konie. Jeździ na nich dość długo i często pokazuje nam swoich czterokopytnych przyjaciół. Jeśli macie jakieś pytania dotyczące koni bądź jazdy konnej Pola będzie najlepszym źródłem informacji. Ale nie zapominajmy o innych upodobaniach Poli. Nie wiem czy wiecie, ale ta dziewczyna również tańczy. Kiedy o tym napisała byłam w szoku, nie spodziewałam się tego po niej. Ciekawe jakie jeszcze tajemnice postanowi odkryć przed swoimi czytelnikami. Przyjemnie się czyta posty ludzi, którzy piszą o swoich pasjach. 

Carpe Diem

Tego bloga odkryłam niedawno. Pokazała mi go znajoma i po kilku przeczytanych postach również go polubiłam. Facet pisze fantastycznie, zmusza o refleksji, nad jego pytaniami trzeba się trochę po zastanawiać. Kilka jego pytań krążyło mi po głowie jeszcze długo po ich przeczytaniu. Na prawdę warto do niego zajrzeć.

Tusia, Książki i nie tylko

Blog książkowy. Znajdziemy tu wszystko co w blogu książkowym powinno być. Jest więc najważniejsze, czyli recenzje. Oczywiście nie może zabraknąć TAG-ów, stosów i wyzwań czytelniczych. Recenzje może nie są też długie bo cała opinia zawarta w kilku zdaniach. Lecz z postu na post ta młoda blogerka jest coraz lepsza. Oprócz pisania o książkach innych, autorka bloga - Marta Tusia - pisze własne opowiadanie na WattPad (na stronie znajdziecie linka).

Na dzisiaj to tyle. Przyjemności trzeba dawkować. Serdecznie zapraszamy na powyższe strony.

Jadwiga

11 komentarzy:

  1. Chętnie poczytam te blogi :)
    Pozdrawiam ! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za wspomnienie o moim blogu. Myślę, że rzeczywiście muszę popracować nad dłuższymi recenzjami.
    Post oczywiście świetny i na pewno wpadnę na te blogi. Czekam na więcej.
    Pozdrawiam z całego serduszka <3
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam wszystkie te blogi i chętnie je czytam.
    Bardzo fajny pomysł na serię postów. :*
    Pozdrawiam cieplutko + obserwuję :)
    http://zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne blogi :) Pozdrawiam serdecznie!
    http://olsonsbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny cykl. Nie znam wymienionych przez Ciebie blogów, ale chętnie do nich zajrzę i poczytam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż za dobrzy ludzie polecają mojego bloga? Jest mi niezmiernie miło. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam Carpe Diem :) A resztę poczytam

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nie znam żadnego z tych blogów :( Lecę na nie zajrzeć ;)

    https://k-siazkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych blogów, ale za chwilę uzupełnię wiedzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to w sumie miałam kiedyś bloga, na którym pisałam o swoim życiu, a byłam wtedy uczennicą, więc było o czym pisać ;) Z biegiem czasu szkołę skończyłam, ale dalej pisałam o swoim życiu. Trochę się chyba pogubiłam, a strona, na której blog prowadziłam, podupadła (na tej stronie to był taki zbiór wszystkich blogów). W końcu postanowiłam zawiesić blog, ale założyłam drugi :'D i od czasu do czasu skrobię coś na tym i na tamtym, ale mam wrażenie, że są to jedynie pretensje, wylewane żale, mdłe nudy, które ciężko jest czytać. W sumie jest mi lepiej, gdy się wypiszę, a miło, gdy ktoś odpowie na te moje wypociny.
    Mam wrażenie, że moje życie jest nudne i nawet nie umiem prowadzić bloga, ani też przekonać do siebie czytelników. Podziwiam blogerów za zawsze świetne pomysły na posty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie zajrzę..; d

    http://paulabookfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń