sobota, 21 maja 2016

Co tam na fejsie?

Cześć!
Jak pewnie niektórzy wiedzą oprócz bloga na blogspocie prowadzę stronę na facebooku. Jestem tam o wiele częściej niż tutaj. Jeśli chcecie by na waszej facebookowej tablicy pojawiało się coś książkowego koniecznie polubcie Zajęczą Norę na Facebooku.


A co znajdziecie na stronie?

Po pierwsze to lubię bardzo czyli... zagadki. Najczęściej są to rebusy, ale wkrótce pojawią się też inne głównie książkowe łamigłówki ale nie tylko. W końcu istnieje świat poza książkami (tak wiem, czasem sama w to nie wierzę).

Kolejna rzecz to... wiersze, a raczej zwykłe rymowanki. Lubię rymować i ostatnio okazało się, że uzbierałam już kilka książkowych rymowanek. Postanowiłam je umieszczać na facebooku, dwie, a nawet trzy, z nich możecie już podziwiać na stronie :)

Oczywiście strona w największym stopniu poświęcona jest książkom więc nie może zabraknąć... cytatów z różnej literatury. Będzie tego na pewno nie mało.

Oprócz tego krótkie pytania do was. Pytania dziwne, nie z tej ziemi. Chcę poznać wasze opinie i zdanie na różne tematy, np. co byś zrobił gdyby do twoich drzwi zapukał czarodziej (prawdziwy)?

Do tego co jakiś czas trochę muzyki... Bo lubię czytać przy dobrej muzyce. A wy czego słuchacie?

Oczywiście nie można zapomnieć o blogowych artykułach, które od razu po umieszczeniu na blogu linkuję na stronie :)

Pomysły ciągle się rozwijają więc co jakiś czas będzie coś nowego.

Zapraszam



11 komentarzy:

  1. No dobra, przekonałaś mnie :D Polubiłam :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Polubię :) Też myślę nad stworzenie własnej fesbukowej strony ;)
    Zostałaś nominowana do LBA. Po więcej informacji zapraszam do mnie :) http://fanofbooks7.blogspot.com/2016/05/lba-2.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Polubione :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się zastanawiałam, czego nie ma nowych postów. Okazało się, że blogger w ogóle nie załapał Twojego nowego adresu.
    Facebooka już polubiłam dawno, nawet co jakiś czas tam piszę ;).

    Mi$ka
    hakuna-muhimu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentuję, nie piszę. Głupie przyzwyczajenia. ^^

      Usuń
    2. Dobrze, że już mnie znalazłaś :D

      Usuń
  5. Cześć!
    Nominowałam cię do Kreatywnego Book Tagu.Będzie mi bardzo miło,jeśli go wykonasz. :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/2016/05/kreatywny-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń