środa, 3 lutego 2016

Co tam słychać w internecie...

Czas mi zjada sesja, dlatego książki musiałam na chwilę odłożyć i zamienić na wszelkiego rodzaju notatki. Eh...
Postanowiłam co jakiś czas pokazywać wam jakie strony/ blogi czytam. Może ktoś w Was również je czyta, albo was zachęcę do czytania właśnie tych :)


Zapraszam na taką pierwszą małą listę (kolejność przypadkowa):

Blog Martuchy, czyli:
W szponach literek 
link: http://atramentowomi.blogspot.com/ 

Pojawiają się w nim nie tylko książki, ale też ciekawe gry i zabawy. Nie zawsze literkowe :) Najbardziej podobało mi się szukanie różnic i inne złudzenia optyczne  oraz labirynty. Uwielbiam labirynty i w grach i w książkach. Jest to jeden z moich ulubionych motywów. Na blogu tym znajduje się również rozdawajka: Szczęśliwa 7. Co miesiąc masz możliwość zdobyć książki.
Na tym blogu mogę znaleźć książki dawno już przeze mnie zapomniane, takie które czytałam będąc małą 10-latką. Warto czasem powrócić do wspomnień.

Czworgiem oczu
link: http://czworgiem-oczu.blogspot.com/

Blog prowadzony przez: Kaś i Sylwka. Recenzje pojawiają się bardzo często i bardzo wygodnie się je czyta. Pokazane są i wady i zalety danej pozycji. Ta para nie ogranicza się gatunkowo, dlatego możemy poznać ich opinię na różne gatunkowo książki. Na tym blogu też akurat trwa rozdanie. Więc jeśli wejdziecie teraz, to zdążycie :)


Wydziwianki Rudej
Link: http://wydziwianki.blogspot.com/

Blog w którym możecie pooglądać pięknie wykonane prace ręczne przez red artist. Tworzy nie tylko własne rzeczy ale też odnawia stare. Trzeba przyznać, że dobrze jej to wychodzi. Uwielbiam oglądać jej blaszki i kartki. Teksty w nich zawarte potrafią rozśmieszyć i motywować. Polecam pooglądać i pozachwycać się.

Na dziś wystarczy tego dobrego:) Polecać wam będę jeszcze kiedy indziej. :)
Jakie blogi wy czytacie? Zachęćcie mnie do obejrzenia innych to może pojawią się w kolejnej edycji: Co tam słychać w Internecie.

20 komentarzy:

  1. Bardzo fajne linki bardzo mi się przydadzą. Kontynuuj tą serię, cykl.
    Buziaki :*
    Książkowy duet

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnego, ale chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O masz Ci los :) Jak miło poczytać o swoim blogu i się z lekka zarumienić. Są jeszcze posty środowe "Wokół książek", to ciekawe memy. A niedługo konkurs.
    Dziękuję i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście uwielbiam czytać wpisy Gosiarelli, bo ma genialne poczucie humoru i widać to w każdym z jej tekstów oraz w jej niebanalnych pomysłach na kolejne cykle, dlatego serdecznie Ci ją polecam!

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ją znajdę to odwiedzę :)
      Pozdrawiam
      Zając

      Usuń
  5. Ciekawe blogi :). Ja mam całą masę blogów, które odwiedzam, zarówno książkowych jak i tych z rękodziełem. Choć jeśli chodzi o blogi z recenzjami książek to czasem wolałabym odwiedzać ich mniej, bo potwornie kuszą kolejnymi ciekawymi pozycjami, przez co moja lista książek, które chciałabym przeczytać rośnie w zastraszającym tempie ;).
    Pozdrawiam serdecznie,
    Biblioteczka Dagmary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej kwestii się z Tobą zgadzam. Chodzenie po blogach książkowych powiększa listę książek do przeczytania.
      Pozdrawiam
      Zając

      Usuń
  6. Uwielbiam złudzenia optyczne, które mogę zobaczyć u Martuchy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są czarowne :) Martucha fajne rzeczy wkłada na swojego bloga :)

      Usuń
  7. Śledzę wiele blogów, w większości recenzenckich, ale zdarzają się takie, które z tematyką książkową nie mają nic wspólnego: jakieś blogi o opowiadaniach, czy z grafiką komputerową ;). Z tych trzech blogów znam jedynie Czworgiem Oczu, ale z chęcią odwiedzę pozostałe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz jakieś fajne i ciekawe to podlinkuj. Chętnie zajrzę :)

      Usuń
  8. Znałam i czytałam Czworgiem oczu. Natomiast o dwóch pozostałych blogach nie słyszałam, ale natychmiast to nadrobiłam. Zwłaszcza Wydziwianki przykuły moją uwagę, gdyż tematyka DIY nie jest mi daleka! Dziękuję za tak przydatne linki! :D
    Pozdrawiam, Shelf of Books :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajrzałam do Ciebie, bo zostawiłaś komentarz... Bardzo mi miło, że wyróżniłaś mojego bloga :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Świetny blog, po pierwsze, już lecę Cię zaobserwować :-)
    Po drugie, z wymienionych kojarzę tylko bloga Kaś i Sylwka, który czytuję i baardzo mi się on podoba - na pozostałe zaraz wejdę i mam nadzieję, że przypadną mi do gustu. Ładnie to tak robić reklamę konkurencji? ;P Jednakże kontynuuj tę serię, bo książkowych braci i siostry trzeba wspomagać :D
    Zapraszam do mnie na recenzję cudownego "Tease" Amandy Maciel!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam z żadnego wyżej wymienionych blogó,ale już zabieram się za ich odwiedzanie. Obserwuję i napewno będę zagladać tu częściej ;)http://themessofbookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam żadnego z tych blogów ale chętnie wpadnę i zobaczę :) A co do tego jakie ja czytam to jest ich bardzo dużo. W obserwowanych mam ok. 60 blogów i jak tylko notka się pojawi to czytam z przyjemnością :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo interesujące pozycje. Ponieważ mam chwilę wolnego to sobie aż sprawdzę. Gry to coś dobrego. Na spotkanie z moją znajomą będzie w sam raz, bo z nią takie rzeczy to się nigdy nie nudzą, warto jednak poznać coś nowego.
    Sesja. Ta przeklęta sesja! Mi takk pożarła czas, że w ogóle zniknęłam z bloga na blisko miesiąc. Coś strasznego, dawno takich długich przerw nie miałam.
    Swoją drogą, post przypomniał mi Poszukiwacza, który co prawda skupia się na zabawnych filmikach z YT, ale jednak jakieś takie miłe wspomnienie.

    Pozdrawiam:)
    Mówiąc Słowami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a! Niedawno siostra pokazała mi kanał tego faceta:) Świetnie się go ogląda:)

      Usuń
  14. Żadnego z tych blogów nie czytam regularnie, ale czasem wpadnę i poczytam na Czworgiem oczy. O tym ostatnim blogu do tej pory w ogólnie nie słyszałam. A pomysł na post jest świetny, z chęcią dowiem się, gdzie zaglądają inni blogerzy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze dwa blogi znam i z chęcią odwiedzam. Trzeci też odwiedzę z przyjemnością :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń